Barbora.pl z aplikacją zakupową

Barbora jest obecna na polskim rynku od niespełna miesiąca. W tym czasie wydłużono już czas pracy tego e-sklepu i uruchomiono aplikację mobilną.

Aplikacja mobilna Barbory umożliwia zrobienie zakupów z każdego miejsca i o dowolnej porze – co gwarantuje wygodę i pozwala na dodatkową oszczędność czasu. Ponadto, przez aplikację można w każdej chwili dodawać produkty do koszyka, a tym samym tworzyć i zapisywać własne listy zakupowe.

Dzięki synchronizacji konta klienci mogą korzystać z komputera i urządzeń mobilnych zamiennie – kończąc proces  zakupowy w  dowolnym czasie i na dowolnym dostępnym w danym momencie urządzeniu. Funkcja uzupełniania koszyka dostępna jest również w aplikacji mobilnej, dzięki czemu mając stały dostęp do smartfona można w każdej chwili poszerzyć swoje zamówienie.

– W krajach bałtyckich już ponad połowa naszych klientów zamawia zakupy za pomocą smartfona. Dlatego wprowadzenie aplikacji mobilnej na polski rynek jest naturalną kontynuacją planów rozwoju. Warszawscy klienci mogą teraz robić zakupy nawet podczas spaceru z psem lub w drodze powrotnej z pracy do domu. W przyszłości przewidujemy dalszy rozwój aplikacji – mówi Andrius Jurgelevičius, prezes zarządu Barbory w Polsce.

Za zakupy na Barbora.pl można płacić przelewem lub Blikiem.

Barbora jest obecna na polskim rynku od niespełna miesiąca, ale zdążyła już zdobyć szerokie grono klientów. W związku z dużym zainteresowaniem, sklep wydłużył godziny pracy. Dostawy do mieszkańców stolicy i okolic są obecnie realizowane od 7.00 do 22.00.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.