Lidl zachęca do pracy u siebie

Dla znających się na rzeczy, dla działających zespołowo, dla podejmujących wyzwania - od takich słów zaczyna się najnowsza kampania pracownicza Lidl Polska, która ma na celu zainteresowanie kandydatów pracą w różnych obszarach firmy.

W kampanii sieć mówi otwarcie – owszem jest to praca wymagająca wysiłku, ale dająca satysfakcję i poczucie bezpieczeństwa.

Najnowsza akcja „Praca na lata” to druga odsłona komunikacji employer brandingowej rozpoczętej we wrześniu ub.r. Lidl podkreśla, że szuka załogi „na lata”, co ma być gwarancją stabilności dla pracownika, ale też dla dla pracodawcy. Sieć podkreśla, że pomimo zmian na rynku pracy związanych z pandemią, branża handlowa funkcjonuje bardzo dobrze. Dodatkowo Lidl Polska od lat znajduje się w gronie najlepszych pracodawców. W tym roku firma po raz kolejny została nagrodzona Top Employer Polska i Top Employer Europe, co świadczy o tym, że Lidl spełnia wysokie standardy zarządzania zespołem, dba o pracowników i zapewnia im dobre środowisko pracy. Firma prowadzi w naszym kraju ponad 740 sklepów.

Tradycyjnie już bohaterami najnowszej kampanii sieci są jej pracownicy – Iwona i Tomasz, którzy opowiadają o swojej satysfakcji z pracy w Lidl Polska. 

Lidl zatrudnia

Niedawno sieć informowała, że w najbliższych miesiącach stworzy ponad 2600 nowych miejsc pracy. Przyszłych pracowników Lidl Polska stara się zainteresować atrakcyjnymi warunkami pracy i od lat najwyższymi zarobkami na rynku – wyższymi niż średnie zarobki w handlu, o czym pisaliśmy tutaj. Od marca 2021 r. pracownicy sklepów, rozpoczynający swoją karierę, będą zarabiać od 3550 zł brutto do 4350 zł brutto. Natomiast już po roku pracy pracodawca gwarantuje podwyżkę płacy do poziomu od 3650 zł brutto do 4550 zł brutto, a po dwóch latach stażu wynagrodzenie wzrasta do poziomu od 3900 zł brutto do 4800 zł brutto.

Dodatkowo zarząd firmy postanowił uhonorować także wkład i zaangażowanie wszystkich pracowników sieci. Każda osoba z minimum półrocznym stażem pracy otrzyma jednorazową nagrodę roczną w wysokości od 50% do 100% wartości wynagrodzenia.

Lidl Polska zapewnia swojemu zespołowi także szereg benefitów pozapłacowych, takich jak stabilne zatrudnienie, dzięki umowie o pracę na minimum 12 miesięcy, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport, szkolenia oraz wyprawkę „dla maluszka” i pierwszoklasisty, a także bezpłatny program wsparcia psychologa, prawnika i doradcy finansowego. Jedną z zalet pracy w Lidl Polska jest również szansa na rozwój zawodowy – promujemy równość płacową kobiet i mężczyzn oraz awanse wewnętrzne.

Nowa odsłona kampanii „Praca na lata”, która prowadzona jest w wielu kanałach komunikacyjnych, rozpoczyna się właśnie dziś, czyli 22 lutego.

 

Katarzyna Pierzchała 4529 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.