Odbierzesz i nadasz paczkę w Lewiatanie

Lewiatan Holding podpisał umowę na obsługę przesyłek kurierskich.

Rozrasta się usługa "Moja Paczka" w sieci Lewitan. Jej operator, Lewiatan Holding podpisał umowę z firmą Pointpack, która będzie partnerem technologicznym projektu. Pointpack jest integratorem budującym rozwiązania IT, a także usługi serwisowe dla branży handlowej oraz kurierskiej w obszarze infrastruktury pierwszej i ostatniej mili logistyki miejskiej.

Klienci Sieci mogą nadawać i odbierać przesyłki kurierskie w wybranych sklepach zlokalizowanych na terenie całej Polski. Wkrótce usługa zostanie poszerzona o oferty kolejnych operatorów kurierskich – zapowiada Lewiatan Holding.

– Po kilku miesiącach pilotażu podjęliśmy decyzję o kontynuacji i rozwoju projektu. Nasi klienci doceniają możliwość skorzystania z usług kurierskich podczas codziennych zakupów. Ta usługa nie tylko doskonale wpisuje się w oczekiwania klientów, ale i realizuje strategię sieci Lewiatan, by być bliżej klientów i elastycznie reagować na ich potrzeby – mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu PSH Lewiatan Holding.

Usługa testowo została wprowadzona w ubiegłym roku, a operatorem logistycznym "Mojej Paczki" został DHL Parcel. 

– Strategia rozwoju naszej sieci partnerskiej przewiduje konsekwentne zwiększanie liczby tworzących ją placówek oraz nawiązywanie współpracy z kolejnymi partnerami biznesowymi. To kluczowe dla osiągnięcia naszego głównego celu, czyli tego, by każdy konsument w Polsce miał swój POP DHL w zasięgu maksymalnie kilku minut drogi od domu czy pracy – mówi Maciej Dudek, menedżer sieci partnerskiej DHL Parcel. – Z naszych badań wynika, że popularność takiej formy korzystania z usług kurierskich stale rośnie, a klienci oczekują dzisiaj od sieci handlowych nie tylko zróżnicowanej oferty produktowej, ale również wprowadzania nowych usług, m.in. takich jak możliwość odbierania i nadawania paczek przy okazji codziennych zakupów. Współpraca z siecią sklepów Lewiatan przynosi wiele korzyści obydwu stronom, a co najważniejsze odpowiada na potrzeby społeczeństwa – zaznacza Maciej Dudek, menedżer sieci partnerskiej DHL Parcel.

Na razie usługa dostępna będzie w 200 z 3200 sklepów sieci Lewiatan.

– Do programu przystąpiły placówki rozsiane po całej Polsce, te, które chciały wziąć w nim udział – mówi Adam Imielski, kierownik działu marketingu marki w Lewiatanie. – Sami franczyzobiorcy najlepiej wiedzą, czy taka usługa jest na ich terenie potrzebna. To samo dotyczy otwarcia sklepów w niedzielę. 

Franczyzobiorcy już teraz mają taką możliwość, ale muszą wówczas sami lub z pomocą członków rodziny niebędących pracownikami stanąć za ladą lub usiąść w kasie. Hasło "placówka pocztowa" daje możliwość zatrudniania tego dnia pracowników, co jest szczególnie istotne w przypadku, gdy franczyzobiorca ma kilka sklepów.

W 2019 roku obroty sklepów sieci Lewiatan przekroczyły 13,6 mld zł.

Magdalena Weiss 2978 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.