WSP "Społem" ma nowego prezesa

Został nim Adam Jamróz.

Dla Wytwórczej Spółdzielni Pracy "Społem" początek 2021 r. stał pod znakiem ważnych zmian personalnych.

Z końcem grudnia 2020 r. na emeryturę przeszła Anna Tomaszewska pełniąca od 2017 r. funkcję prezesa zarządu.

W związku z powyższym, 12 stycznia Rada Nadzorcza wybrała Adama Jamróza na w/w stanowisko. Za jego wyborem przemawiał fakt, iż ma on doświadczenie w wielu obszarach, kluczowych z punktu widzenia funkcjonowania nowoczesnego przedsiębiorstwa – od produkcji, poprzez marketing, na dziale informatycznym kończąc.

Nowo powołany prezes zarządu Wytwórczej Spółdzielni Pracy "Społem" z firmą związany jest od września 1990 r. W początkowym okresie pracował on m.in. w działach odpowiedzialnych z produkcję jak również dz. marketingu, gdzie zdobywał cenne doświadczenia zawodowe. Ukończenie studiów wyższych na kierunku Systemy Informacyjne na wydziale Informatyki Politechniki Świętokrzyskiej zbiegło się z kolejną zmianą zawodową. Objął bowiem samodzielne stanowisko informatyka. W roku 2008 w Spółdzielni powstał odrębny dział informatyczny, którego kierownikiem został właśnie Adam Jamróz. Jego karierze zawodowej od początku przyświecało zaangażowanie, dążenie do rozwoju i wdrażanie innowacji w obszarach za które był odpowiedzialny.

- Na poprzednim stanowisku w Wytwórczej Spółdzielni Pracy "Społem" byłem bliskim współpracownikiem prezes Anny Tomaszewskiej. Brałem udział w opracowywaniu i wdrażaniu długofalowej strategii rozwoju firmy dlatego też mam zamiar kontynuować realizację zawartych tam założeń. Najważniejszym celem dla mnie jest rozwój parku maszynowego, poprawa efektywności energetycznej przedsiębiorstwa i kontynuacja aktywnych działań w obszarze marketingu - mówi Adam Jamróz.

- Zależy mi przede wszystkim na zrównoważonym rozwoju firmy, tak aby planowane inwestycje nie wpłynęły na bezpieczeństwo ekonomiczne przedsiębiorstwa. Produkty Spółdzielni zawsze słynęły z wysokiej jakości i unikatowych cech smakowych. Dołożę wszelkich starań aby nie tylko utrzymać taki stan rzeczy ale jeszcze wzmocnić ten pozytywny wizerunek - dodaje.

Joanna Hamdan 11945 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.