Spar stawia na polskość

Sieć rozpoczyna kampanię "Kupuj polskie w Spar. Wybierz jakość" której celem jest promocja krajowych dostawców.

Jak podkreśla operator, sieć Spar to partnerstwo polskich, niezależnych detalistów. 

- Zależy nam także na tym, by nasi klienci mieli bogaty wybór polskich produktów dobrej jakości. Duży nacisk kładziemy na regularne dostawy oraz kontrolę produktów świeżych. Dlatego owoce i warzywa pochodzą przede wszystkim od polskich producentów, a codzienne dostawy mięsa, wędlin czy pieczywa organizujemy od lokalnych dostawców - podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep Spar.

W kampanii „Kupuj polskie w Spar. Wybierz jakość” wzięli udział producenci, którzy przedstawili jak dbają o jakość swoich produktów lub produkują wyroby wyłącznie dla marki własnej Spar. Polscy producenci wyrobów pod marką sieci to najczęściej rodzinne firmy z wieloletnimi tradycjami.

Promocja produktów marki własnej w ramach kampanii „Kupuj polskie w Spar. Wybierz jakość” obejmuje szeroki wybór pakowanych mięs i wędlin, mąki, pierogi, herbaty czy dżemy.

Obecnie w portfolio marki własnej Spar w Polsce jest ponad 200 produktów, w tym wiele indeksów z półki bio i eko. Jak zapowiada detalista do końca roku liczba produktów pod marką sieci w naszym kraju zwiększy się do 600, z czego większość będzie produkowanych przez polskich dostawców.

Joanna Hamdan 11954 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.