Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Bols Platinum Tiger Eye

To kolejna limitowana edycja od marki.

Nowy wariant, Bols Platinum Tiger Eye, to produkt poddawany innowacyjnej metodzie filtracji Tiger Eye Rock. Minerał ten cechuje się wytrzymałością oraz wyjątkowymi cechami wizualnymi. Głębia jego barw zmienia się wraz z polaryzacją światła, tworząc charakterystyczny „efekt kociego oka”.

- Po sukcesach limitowanych edycji Bols Platinum Magma, Titan, Onyx i Quartz, które spotkały się z niesamowitym przyjęciem konsumentów, marka nie spoczywa na laurach. Jesteśmy przekonani, że Bols Platinum Tiger Eye, nasza nowa edycja limitowana, stanie się również takim przedmiotem pożądania i spotka się z tak samo entuzjastycznym odbiorem wśród polskich konsumentów. Wierzymy też, że dzięki temu wariantowi umocnimy naszą pozycję wódki numer jeden w segmencie premium - mówi Kamil Jędrzejewski, senior brand manager marki Bols Platinum.

Wprowadzenie Bols Platinum Tiger Eye wspierane będzie konkursem Załogi Bols dla konsumentów, w którym do wygrania będą atrakcyjne nagrody. Ponadto, wejście nowego wariantu marki na rynek wspierane będzie działaniami PR oraz w mediach społecznościowych i materiałami POS.

Rekomendowana cena Bols Platinum Tiger Eye w handlu tradycyjnym to 36,99 zł za opakowanie 700 ml.

Joanna Hamdan 12228 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.