Lavazza ma nowego country sales managera na Polskę

1 lutego stanowisko to objął Marco Barbieri, były dyrektor marketingu dla Europy Wschodniej.

Marco Barbieri, który od ponad dwóch lat pełnił swoją funkcję, miał już szansę zdobyć dogłębną wiedzę na temat polskiego rynku. Chętnie zdecydował się więc na podjęcie nowego wyzwania i pracę nad rozwojem marki Lavazza w Polsce.

- To dla mnie wielki zaszczyt wejść w kolejny etap zawodowy razem z Lavazzą. W ciągu ostatnich lat miałem okazję poznać i dogłębnie zrozumieć zwyczaje kawowe w Polsce. Teraz, jako country sales manager, będę nadal dawał z siebie wszystko, będąc zaangażowany w rozwój marki i jej pozycji na rynku, dbając o to by Polacy stale mogli doświadczać niezwykłych doznań prawdziwie włoskiej kawy - mówi Marco Barbieri, country sales manager w Lavazza.

Lavazza ma ambicję stać się najbardziej preferowaną międzynarodową marką kawy premium w Polsce, a ta nowa nominacja potwierdza kluczową rolę, jaką Polska odgrywa w strategii biznesowej firmy, również biorąc pod uwagę pasję, jaką Polacy darzą włoską tradycję i kulturę. Polski rynek zawsze oferował wiele możliwości, a Lavazza jest dumna z tego, że jest jednym z głównych graczy w segmencie kawy.

Joanna Hamdan 11945 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.