Lavazza ma nowego country sales managera na Polskę
1 lutego stanowisko to objął Marco Barbieri, były dyrektor marketingu dla Europy Wschodniej.
- To dla mnie wielki zaszczyt wejść w kolejny etap zawodowy razem z Lavazzą. W ciągu ostatnich lat miałem okazję poznać i dogłębnie zrozumieć zwyczaje kawowe w Polsce. Teraz, jako country sales manager, będę nadal dawał z siebie wszystko, będąc zaangażowany w rozwój marki i jej pozycji na rynku, dbając o to by Polacy stale mogli doświadczać niezwykłych doznań prawdziwie włoskiej kawy - mówi Marco Barbieri, country sales manager w Lavazza.
Lavazza ma ambicję stać się najbardziej preferowaną międzynarodową marką kawy premium w Polsce, a ta nowa nominacja potwierdza kluczową rolę, jaką Polska odgrywa w strategii biznesowej firmy, również biorąc pod uwagę pasję, jaką Polacy darzą włoską tradycję i kulturę. Polski rynek zawsze oferował wiele możliwości, a Lavazza jest dumna z tego, że jest jednym z głównych graczy w segmencie kawy.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze