Adam Spławski wraca do Mastercard

W nowej roli będzie odpowiadał za realizację projektów konsultingowych i implementację innowacyjnych rozwiązań analitycznych dla klientów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Spławski ma 12-letnie doświadczenie w doradztwie strategicznym i operacyjnym dla instytucji finansowych (zdobyte w Deloitte i PwC, podczas licznych projektów w Polsce, Europie Środkowo-Wschodniej, Kanadzie, krajach nordyckich i na Bliskim Wschodzie) oraz w branży płatniczej, w tym w organizacji Visa, w której ostatnio pełnił rolę regionalnego dyrektora sprzedaży.

W latach 2014-2018 był odpowiedzialny w Mastercard za rozwój biznesu doradczego Mastercard Advisors na rynku polskim, będącego obecnie częścia Data & Services.

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Finanse i Bankowość) oraz wielu kursów edukacyjnych (ostatnio w zakresie budowy cyfrowych strategii w INSEAD).

Mastercard jest globalną firmą technologiczną działającą w obszarze płatności. Łączy siecią ponad 210 krajów i terytoriów.

Katarzyna Pierzchała 4152 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.