Kaufland wcześniej wycofuje jaja
Sieć zamierza na początku 2022 r. oferować jaja wyłącznie z alternatywnych form chowu - poinformował właśnie operator.
Jaja pochodzące z alternatywnych form chowu klienci już dziś mogą znaleźć w asortymencie sieci. Pod markami własnymi Kaufland oferuje wyłącznie jaja z chowu alternatywnego, takie jak jaja świeże K-Classic z chowu ściółkowego oraz z wolnego wybiegu, jaja K-Bio z chowu ekologicznego, a także jaja od kur zielononóżek marki K-Stąd Takie Dobre!, których warunki chowu są identyczne jak w przypadku chowu na wolnym wybiegu. O ich zaletach dla środowiska sieć regularnie komunikuje w gazetkach reklamowych, m.in. podczas specjalnej akcji sprzedażowej − Festiwalu Jaj oraz w kanałach online.
Poza ofertą jaj świeżych Kaufland zwraca także uwagę na jaja wykorzystywane w przetworzonych produktach marek własnych. Już teraz jaj z chowu klatkowego nie znajdziemy w wybranych rodzajach makaronów, gofrach, bułeczkach mlecznych i biszkoptach marki K-Classic. Klienci sieci mogą kupić także m.in. majonez oraz pastę jajeczną ze szczypiorkiem K-Stąd Takie Dobre!, w których wykorzystano jaja pochodzące od kur z chowu na wolnym wybiegu.
Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 132 000 pracowników. W Polsce prowadzi 225 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.
Komentarze