Rossmann rozpycha się na rynku

Sieć 13 lutego otworzyła swoją 1500. drogerię.

Jak przyznaje Marek Maruszak, prezes Rossmann SDP, czasami słyszy, że Rossmann jest już praktycznie na każdym rogu i jak to jest możliwe?

- Okres pandemii wykorzystaliśmy na rozwój: udało się nam zrealizować plan otwarć i przyspieszyć inwestycje w oczekiwane przez klientów jeszcze bardziej bezpieczne formy zakupów jak kasy samoobsługowe czy funkcja Rossmann GO - tłumaczy Marek Maruszak.

I podkreśla, że mimo pandemii udało się utrzymać dotychczasowy poziom zatrudnienia oraz wynagrodzeń.

W nowej drogerii przy ul. Piotrkowskiej 157 w Łodzi, vis a vis jednego z symboli Łodzi tzw. Stajni Jednorożców, klienci mają do wyboru 12 tys. produktów, wyselekcjonowanych zgodnie ze światowymi trendami, jak zawsze w atrakcyjnych cenach. Do dyspozycji są kasy samoobsługowe, a posiadacze aplikacji Rossmann mogą też skorzystać z Rossmann GO, czyli samodzielnego skanowania produktów za pomocą własnego telefonu i płacenia online (podpiętą do telefonu kartą, blikiem czy przelewem).

Rossmann to lider rynku drogeryjnego w Polsce oferujący szeroką gamę produktów kosmetycznych i higienicznych, chemię gospodarczą, akcesoria dla domu oraz karmy dla zwierząt. Pierwszy sklep sieci powstał w 1993 r. w Łodzi. Dziś w portfolio firmy widnieje 1500 sklepów stacjonarnych oferujących przeszło 21 tysięcy produktów. Sklepy stacjonarne oraz drogeria online realizują zakupy ponad 700 tysięcy klientów dziennie. Obecnie Rossmann zatrudnia 18,7 tys. pracowników, a obroty firmy wynoszą 10,4 mld zł. Od 1993 r. Rossmann w Polsce zainwestował 2,52 mld zł.

Joanna Hamdan 12153 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.