

Žatecký zaprasza na "Chmielowe Mistrzostwa Świata"
8 lutego marka wystartowała z nową kampanią reklamową.
Obserwujemy rywalizację w dwóch konkurencjach: za najlepszy smak oraz najlepiej zbalansowany smak. Pierwsza konkurencja przypomina curling w wersji z kuflem piwa. W drugiej zawodnicy z różnych krajów spacerują po linie z tacą butelek z piwem, utrzymując równowagę. W każdym spocie wygraną dla Drużyny Žateckiego Chmielu jest wspaniały chmielowy puchar.
Nowe 30-sekundowe spoty, podobnie jak poprzednie, były nagrywane w miasteczku Žatec, z którego pochodzi żatecki chmiel. Ich reżyserem jest Czech Roman Valent.
Reklamy będą prezentowane od 8 lutego w głównych i tematycznych kanałach telewizji ogólnopolskiej.
Za ich kreację odpowiada agencja interaktywna Brainbox. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya, a zakupem mediów dom mediowy Initiative.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze