Historia pianek Ptasie Mleczko®

Nowy spot w ramach platformy komunikacji ,,Czas na przyjemność".

Z okazji 170. urodzin marki E.Wedel powstał kolejny spot, który w ramach platformy komunikacyjnej „Czas na przyjemność”, przybliża historię jednego z najbardziej rozpoznawalnych produktów E.Wedel.

Nowy spot pokaże konsumentom historię pianek Ptasie Mleczko®, która zaczęła się w 1936 po powrocie Jana Wedla z Paryża. Zainspirowany podróżą stworzył on autorską recepturę pianek Ptasie Mleczko®, które od pokoleń dostarcza konsumentom słodkich przyjemności na co dzień.
 
W spocie można zobaczyć również pianki Ptasie Mleczko® MINI. Powstały one z myślą o wielbicielach wedlowskich łakoci, którzy chcieliby cieszyć się pysznym smakiem niezależnie od sytuacji. Mini format dostępny jest w dwóch wariantach smakowych: waniliowym, oblanym wedlowską czekoladą deserową i śmietankowym – w czekoladzie mlecznej.
 
Spot obrazuje, jak łatwe jest zabranie ze sobą pianek w wersji MINI np.: do pracy i delektowanie się chwilą przyjemności w każdych okolicznościach. Na samym końcu widoczny jest logotyp Chłopca na zebrze, również w wersji mini.
 
Działania reklamowe marki E.Wedel skupiają się na telewizji oraz social mediach.
 
Agencje należące do Publicis Groupe Polska odpowiadają za: koncept i kreację kampanii – Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za Public Relations odpowiada Walk PR. Spot został wyprodukowany przez Papaya Films, a jego reżyserem jest Daniel Jaroszek.
 
Joanna Hamdan 11945 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.