Lion przerywa zimową nudę

W lutym marka z portfolio Nestlé Polska ruszyła z loterią.

Obecna sytuacja pandemiczna mocno doświadczyła rynek produktów impulsowych tradycyjnie kupowanych poza domem.

Spowodowała też, że takie narzędzia jak nowości, wielopaki czy promocje konsumenckie bardziej niż wcześniej napędzają rynek. Dlatego już od początku roku marka Lion chce przerwać zimową nudę spotęgowaną pandemią i oferuje swoim konsumentom odrobinę radości poprzez loterię "Pogrywaj z Codziennością" z atrakcyjnymi nagrodami.

Co tydzień można wygrać voucher na konsole do gier lub Lionowe skarpetki.

Joanna Hamdan 11954 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.