W Kauflandzie posiadacze karty Payback mogą liczyć na więcej

Od 4 lutego za zakupy wybranych produktów wskazanych w aplikacji Payback klienci sklepów Kaufland otrzymają dodatkowe punkty na swoją kartę.

Już od 4 lutego za zakupy wybranych produktów wskazanych w aplikacji klienci sklepów sieci otrzymają dodatkowe punkty na swoją kartę. Wystarczy pobrać aplikację i aktywować udostępnione w niej kupony. Dodatkowe punkty na kartę Payback zostaną naliczone automatycznie przy kasie. Promocja jest dostępna dla obecnych posiadaczy aplikacji oraz dla osób, które dopiero zainstalują ją na swoich smartfonach.

A jak to działa? Posiadając zarejestrowaną kartę Payback, wystarczy pobrać aplikację na swój smartfon, a następnie przejść do zakładki „Kupony”, w której znaleźć można aktualnie obowiązujące promocje na zakup wybranych produktów w sieci Kaufland. Od 4 lutego posiadacze aplikacji mają do wykorzystania kupony na zakup m.in. wybranych środków czystości, warzyw czy też słodyczy. Jak zaznacza sieć nowe oferty będą pojawiać się w niej co tydzień.

Za zakupy z wykorzystaniem kuponów klienci sieci Kaufland otrzymają na swoją kartę dodatkowe punkty Payback. Wykorzystując aktualnie wszystkie dostępne kupony, można otrzymać nawet 1600 punktów, a od 11 lutego nawet 2500 punktów o wartości 25 zł. Każde 100 nowych punktów to równowartość 1 zł. Po aktywowaniu kuponów i zrobieniu zakupów naliczone punkty można wykorzystać przy następnej wizycie w sklepie sieci Kaufland. Instalując aplikację w smartfonie, zyskuje się dostęp nie tylko do kuponów, ale również do informacji o aktualnych promocjach, można też sprawdzić stan karty i saldo punktów, a także sporządzić listę zakupów.

Punkty za zakup z wykorzystaniem kuponów z aplikacji to tylko część korzyści wynikająca z użytkowania karty Payback. Kaufland przygotował dla swoich klientów promocję, w której za wybrane produkty marki własnej K-Classic otrzymuje się dodatkowe punkty. Od 4 do 10 lutego przy zakupie wybranych bakalii oraz produktów mlecznych klienci otrzymają za nie pięć razy więcej punktów na kartę niż w przypadku zakupów poza okresem obowiązywania akcji. Wykaz produktów objętych promocją dostępny jest w aktualnej gazetce sieci. Na użytkowników aplikacji co tydzień będą czekać atrakcyjne oferty.

Joanna Hamdan 12153 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.