Aldi chce przypomnieć o swoich atutach
W tym celu sieć ruszyła z kampanią marketingową.
Kampania "1001 powodów, by wpaść do Aldi" obecna będzie we wszystkich kanałach reklamowych, które sieć wykorzystywała dotychczas. Dodatkowo na kanale YouTube Aldi pojawi się seria filmów z udziałem Kingi Kosik Burzyńskiej oraz Mateusza Lewandowskiego z Klubu Komediowego, którzy rzucają wyzwanie marce i sprawdzają, czy rzeczywiście istnieje "1001 powodów, by wpadać do Aldi". Wykorzystane w kampanii nośniki reklamowe obejmują billboardy, spoty radiowe, reklamy internetowe i w social mediach.
Akcja jest skalowaniem i rozwinięciem wcześniejszej akcji marketingowej opartej na Wielkim Teście Produktów Aldi, w trakcie którego klienci, blogerzy, influencerzy testowali marki własne sieci i oceniali je, wskazując ich walory. Zebrane w teście opinie sieć uzupełniła wynikami badań jakościowych, finalnie tworząc koncepcję 1001 powodów, dla których warto wracać i robić zakupy w Aldi, w myśl hasła Raz Aldi, zawsze Aldi. W wyniku badań okazało się bowiem, że nie tylko unikatowe produkty są powodem, dla którego warto wpaść do Aldi.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze