Aldi chce przypomnieć o swoich atutach

W tym celu sieć ruszyła z kampanią marketingową.

Akcja "1001 powodów, by wpaść do Aldi" ma na celu przypomnienie konsumentom najważniejszych atutów marki, między innymi tych związanych z kategorią świeżych warzyw i owoców, pieczywa i nabiału oraz unikalnych słodyczy, po które najchętniej wracają do sklepów.

Kampania "1001 powodów, by wpaść do Aldi" obecna będzie we wszystkich kanałach reklamowych, które sieć wykorzystywała dotychczas. Dodatkowo na kanale YouTube Aldi pojawi się seria filmów z udziałem Kingi Kosik Burzyńskiej oraz Mateusza Lewandowskiego z Klubu Komediowego, którzy rzucają wyzwanie marce i sprawdzają, czy rzeczywiście istnieje "1001 powodów, by wpadać do Aldi". Wykorzystane w kampanii nośniki reklamowe obejmują billboardy, spoty radiowe, reklamy internetowe i w social mediach.

Akcja jest skalowaniem i rozwinięciem wcześniejszej akcji marketingowej opartej na Wielkim Teście Produktów Aldi, w trakcie którego klienci, blogerzy, influencerzy testowali marki własne sieci i oceniali je, wskazując ich walory. Zebrane w teście opinie sieć uzupełniła wynikami badań jakościowych, finalnie tworząc koncepcję 1001 powodów, dla których warto wracać i robić zakupy w Aldi, w myśl hasła Raz Aldi, zawsze Aldi. W wyniku badań okazało się bowiem, że nie tylko unikatowe produkty są powodem, dla którego warto wpaść do Aldi.

Joanna Hamdan 12153 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.