Najbardziej romantyczny burger

Czyli nowa akcja Heinz i Bobby Burger na walentynki.

Jak co roku marka Heinz zaskakuje swoich fanów nietuzinkową aktywacją walentynkową. Tym razem Heinz wraz z  polską siecią burgerowni Bobby Burgerem przygotował wyjątkową propozycję.

W ramach współpracy, marki dają możliwość spersonalizowania wybranego z menu burgera poprzez wypalenie na bułce osobistych życzeń dla swojej drugiej połówki.

W tym celu na fanpage’u marki Heinz trwa konkurs, w którym trzeba odpowiedzieć na pytanie zadane
w walentynkowym poście. Dziesięciu zwycięzców będzie mogło zamówić burgera z autorskimi życzeniami walentynkowymi, które laserowo zostaną wypalone na wierzchu burgerowej bułki. Zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany adres 14 lutego.

Konkurs trwa od piątku 5 lutego do wtorku 9 lutego. Akcja odbywa się na terenie Warszawy.

Joanna Hamdan 12153 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.