"Milka. Cała Polska Sercem z Naszymi"

W ramach trwającej kampanii marka zachęca fanów zimowych sportów nie tylko do wspólnego kibicowania, ale i do udziału w wyjątkowych akcjach konsumenckich, realizowanych m.in. w sieciach sklepów Carrefour i Tesco.

19 stycznia w sieci sklepów Carrefour wystartowała akcja promocyjna typu buy&get, w której za zakup produktów Milka za minimum 20 zł (z wyjątkiem lodów, jogurtów oraz kanapek mlecznych Milka), konsumenci mogą odebrać nauszniki Milka za 1 grosz.

Klienci wszystkich sklepów sieci Carrefour znajdujących się na terenie Polski, mogą brać udział w promocji wielorazowo. Akcja promocyjna trwa do 13 lutego lub do wyczerpania puli gadżetów, a jej regulamin jest dostępny na stronie www.carrefour.pl.

Sieć sklepów Tesco również przygotowała dla swoich klientów akcję konsumencką, która rozpoczęła się 2 lutego. Konkurs „Kibicuj z Milka”, w ramach którego można wygrać jedną z 5 kart przedpłaconych do sklepu Decathlon o wartości 300 zł każda oraz 1 z 3 voucherów do biura podróży o wartości 10 000 zł każdy, potrwa aż do 1 marca (z wyłączeniem niedziel 7, 14, 21 i 28 lutego). Co należy zrobić, aby wziąć w nim udział? Wystarczy dokonać zakupu dowolnych produktów marki Milka (sprzedażą promocyjną nie są jednak objęte lody, jogurty oraz kanapki mleczne Milka), zachować paragon, a następnie dokonać prawidłowego zgłoszenia udziału w konkursie na stronie www.kibicujzmilka.pl oraz wykonać zadanie konkursowe.

Każdy osoba biorąca udział w akcji konsumenckiej, może otrzymać tylko jedną nagrodę. Regulamin promocji można znaleźć na stronie www.kibicujzmilka.pl.

Akcje promocyjne prowadzone przez sieci sklepów Carrefour oraz Tesco są częścią tegorocznej kampanii Milka "Cała Polska Sercem z Naszymi", poprzez którą marka zachęca Polaków do kibicowania ukochanym sportowcom. Milka, która od 3 lat współpracuje z Polskim Związkiem Narciarskim i jest oficjalnym sponsorem Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, otacza ciepłymi uczuciami naszych Mistrzów, jednocześnie łącząc Polaków we wspólnym przeżywaniu emocji.

Tegoroczne działania realizowane przez markę, wsparte są kampanią telewizyjną i digitalową oraz akcjami konsumenckim organizowanymi m.in. w sieciach sklepów Tesco, Carrefour oraz Lidl. W okresie trwania aktywacji, w wybranych miastach w Polsce, zostaną również otwarte strefy kibica.

Za przygotowanie strategii komunikacji, operacyjne zarządzanie kampanią i adaptacją wszystkich form kreacji ATL oraz BTL odpowiedzialna jest agencja Ogilvy. Stworzenie kreacji powierzono zaś Carla Zuri. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Truskavka oraz Riodepost. Działania eventowe oraz wsparcie operacyjne kampanii gwarantuje Event Factory. Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Joanna Hamdan 12900 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.