"Kto jak nie Ty?"

Trwa kampania marki Flora ProActiv.

Ma ona na celu zwrócenie uwagi Polaków na potrzebę codziennego dbania o swoje zdrowie i konieczność regularnego badania się.

W ramach kampanii można skorzystać z kuponów na bezpłatne badania cholesterolu, które dostępne są na stronie ktojakniety.pl.

Kampania Flory ProActiv "Kto jak nie Ty?" zyska silne wsparcie mediowe, m.in. poprzez spoty radiowe. Przewidziana została również kampania display, posty promowane w social mediach oraz na YouTube.

Działaniom towarzyszyć będą także aktywności PR oraz dedykowana aktywacja z influencerami prowadzona na Facebooku i Instagramie. Kampania będzie również nagłaśniana w miejscach sprzedaży – poprzez materiały POS, gazetki, digitalowe kanały własne klientów.

Joanna Hamdan 12153 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.