Herbapol-Lublin promuje Syropy do mleka

Producent ruszył z kolejnym etapem kampanii dla tych nowości.

Pierwszy kwartał to kontynuacja kampanii wspierającej dwa oryginalne produkty firmy Herbapol-Lublin – Syropy do mleka (Truskawka i Kakao), które zadebiutowały na rynku jesienią 2020 roku.

Zaplanowana na obecny okres kampania obejmuje zarówno kanał telewizyjny – product placement w Dzień Dobry TVN oraz kanały Nickelodeon, jak i VOD (YouTube, TVN Player, Ipla, TVP), a także wsparcie w social media przez influencerów.

Syropy do mleka są promowane także w mediach społecznościowych marki.

Joanna Hamdan 12135 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.