Co czwarty Polak korzysta z karty Moja Biedronka

Większość dużych sieci handlowych inwestuje w aplikacje mobilne dla klientów. Biedronka wciąż trzyma się swoich kart i wygląda na to, że nie tracić.

Z karty Moja Biedronka korzysta już prawie 10 mln klientów, co oznacza, że statystycznie co 4. Polak jest posiadaczem takiej karty. - Pokazuje to, że kupujący wysoko cenią możliwość oszczędności z kartą Moja Biedronka. My zaś doceniamy ich lojalność, oferując w tym miesiącu promocję jakiej jeszcze w naszej sieci nie było. Mamy nadzieję, że dzięki temu jeszcze więcej osób zechce dołączyć do grona użytkowników karty Moja Biedronka - mówi Maciej Łukowski, dyrektor działu zakupów i członek zarządu w sieci Biedronka.

I tak od 1 lutego do końca miesiąca sieć przygotowała dla swoich klientów wyjątkową okazję - robiąc zakupy z kartą Moja Biedronka za minimum 99 zł, klienci odbiorą voucher na 15 zł na kolejne zakupy. Za zakupy za kwotę co najmniej 69 zł otrzymają voucher na 5 zł.  Z voucherów można skorzystać w ciągu dwóch dni od ich otrzymania.

Jak przekonuje Biedronka od 2017 r. do grudnia 2020 r. dzięki takim właśnie akcjom promocyjnym sieci polskie rodziny zaoszczędziły ponad 21 mld zł. W samym tylko okresie pandemii, od marca do lipca 2020 r, oszczędności te wyniosły 2,4 mld zł. W całym 2020 r. liczba ta wyniosła aż 7,2 mld.

Tymczasem większość sieci handlowych inwestuje już nie w karty, a aplikacje mobilne. Taką ofertę od niedawna ma Netto, Polomarket, ale także Lidl czy Kaufland.

Ilona Mrozowska 4642 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.