Coffeedesk uruchamia kawową subskrypcję

Hi!Coffeedesk to cykliczna dostawa kawy dopasowanej do preferencji odbiorcy.

- Choć to rozwiązanie jest z sukcesem stosowane w dostawie usług cyfrowych, przedłużająca się pandemia udowodniła, że warto w ten sposób docierać do klientów również z produktami pierwszej potrzeby - mówi Łukasz Wichłacz, CEO Coffeedesk.

Na czym będzie polegać kawowa subskrypcja sygnowana przez markę z Kołobrzegu?

- Chcemy dostarczać naszym klientom to, za czym w pandemii tęsknią najbardziej - kawę jak z ulubionej kawiarni i smak, który wybiorą według własnego uznania. Nasza kolekcja kaw subskrypcyjnych pod marką własną Hi!Coffeedesk jest oparta o osiem różnorodnych profili sensorycznych. Każdy z nich reprezentuje inne nuty smakowe - m.in. czekoladowo-orzechowe, kwiatowo-herbaciane czy cytrusowe. Wierzymy, że kawa to przede wszystkim smak, a ten dla każdego oznacza co innego. Wybrany zestaw ziaren subskrybent otrzyma regularnie co 2 tygodnie lub co miesiąc, w zależności od preferowanej częstotliwości. Dzięki mechanizmowi cyklicznej płatności, klient nie musi już pamiętać o kolejnych zakupach, to my dbamy o regularną dostawę - tłumaczy Aneta Rybka, eCommerce manager w Coffeedesk.

Subskrypcja Hi!Coffeedesk jest kolejnym, po otwarciu trzeciego showroomu, projektem, na który firma pozyskała środki w ramach zeszłorocznej zbiórki crowdfundingowej. Spółka zebrała wówczas ponad 2 mln zł na realizację swoich strategicznych celów.

- W Coffeedesk wierzymy przede wszystkim w długofalowe relacje z klientami, doceniamy ich lojalność - to z myślą o nich uruchomiliśmy projekt subskrypcji. Przefiltrowaliśmy morze kawy, by dla naszych subskrybentów wybrać najciekawsze smaki. Hi!Coffeedesk przygotowaliśmy we współpracy z najlepszymi palarniami, ponieważ wierzymy w lokalny, zrównoważony biznes i dystrybucję - podkreśla Łukasz Wichłacz.

Coffeedesk to największy polski kawowy omnichannel z siedzibą w Kołobrzegu. Działa w oparciu o sklep internetowy, dwie platformy online skierowane do biznesu oraz rozwijającą się, butikową sieć kawiarni.

Joanna Hamdan 11948 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.