"Zdrowie w Twoich rękach"

Pod takim hasłem ruszyła kampania marki Dettol.

Dettol zachęca w niej do budowania i pielęgnowania właściwych nawyków w obszarze dbania o zdrowie wskazując, że higiena jest jego podstawowym elementem.

Kampania "Zdrowie w Twoich rękach" pokazuje, że nasze zdrowie zależy również od nas samych. I to właśnie właściwa higiena jest jedną z tych rzeczy, na którą możemy mieć realny wpływ w naszym codziennym życiu. Dzięki produktom marki Dettol możemy działać tu i teraz, chroniąc naszych bliskich przed bakteriami czy wirusami.

Kampania "Zdrowie w Twoich rękach" wystartowała 18 stycznia i obejmuje działania w telewizji oraz social media.

Spot telewizyjny opowiada historię dziewczynki, która na szkolnym apelu dziękuje swoim rodzicom za to, że troszczą się o nią, dbając o zdrowie jej i całej rodziny. Dzięki ich świadomym działaniom, ona uczy się, co znaczy określenie "zdrowie w swoich rękach" i włącza zasady właściwej higieny do swoich codziennych aktywności.

Joanna Hamdan 11948 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.