Barbora uruchomiła sprzedaż online w Warszawie

Pierwszym miastem, objętym usługą, jest Warszawa. Nowy sklep online dostępny jest pod adresem barbora.pl, zatrudnienie w nim docelowo znajdzie 500 osób.

Barbora, e-sklep spożywczy znany do tej pory tylko w krajach bałtyckich, rozpoczął sprzedaż internetową w Polsce. Pierwszym miastem, objętym usługą, jest Warszawa. Barbora oferuje świeże i lokalne produkty, jak zapewnia operator, w konkurencyjnych cenach. Do 1 maja br. dostawcy firmy dowiozą zakupy do domów warszawiaków za darmo (przy minimalnej wartości koszyka w wysokości 100 zł).

E-sklep dostępny jest pod adresem barbora.pl. Asortyment sklepu będzie systematycznie

- W ciągu zaledwie jednego roku osiągnęliśmy w krajach bałtyckich tyle, ile osiąga się na przestrzeni 5 lat. Dało to nam silny impuls do rozpoczęcia nowej fazy ekspansji zagranicznej. Wierzymy w polski rynek e-commerce i widzimy szanse, by w sposób znaczący przyczynić się do jego rozwoju. Wierzymy, że uda nam się wdrożyć nową niespotykaną dotąd jakość zakupów online także w Warszawie – mówi Andrius Jurgelevičius, prezes zarządu Barbory w Polsce.

Barbora jest obecnie największym operatorem e-handlu żywnością oraz artykułami codziennego użytku w krajach bałtyckich. Spółka należy do Grupy Maxima, która zrzesza sieci handlowe na Litwie, Łotwie, w Estonii oraz Bułgarii, a w Polsce jest właścicielem sieci Stokrotka.

Otwarcie sklepu Barbora.pl w Polsce wiąże się z powstaniem nowych miejsc pracy. Planowane jest zatrudnienie blisko 500 osób – począwszy od pracowników administracyjnych i obsługi, po kurierów oraz dostawców.

Ilona Mrozowska 3966 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.