Rusza kolejna edycja kampanii "Mamy kota na punkcie mleka"

Akcja realizowana jest przez Polską Izbę Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka.

Podobnie jak w latach ubiegłych placówki szkolne mogą się zgłaszać cały rok. Czekamy na dzieci w wieku 6-9 lat.

Wystarczy wypełnić deklarację, którą można znaleźć na stronie www.kochammleko.pl, następnie przesłać ją drogą elektroniczną na adres: promocja@izbamleka.pl lub wysłać pocztą na adres: Polska Izba Mleka, ul. Mickiewicza 7 lok. 23, 15-213 Białystok.

Celem realizowanej przez Polską Izbę Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka kampanii jest zwrócenie uwagi najmłodszych na zalety mleka i produktów mlecznych oraz pokazanie dlaczego warto spożywać nabiał każdego dnia.

Na potrzeby kampanii przygotowano materiały edukacyjne, konkursy z nagrodami oraz możliwość przeprowadzenia kreatywnych zajęć.

Joanna Hamdan 12135 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.