Herbapol-Lublin wspiera czarne herbaty Big-Active

Producent właśnie ruszył z kampanią VoD.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów marka Big-Active wprowadziła w ostatnim czasie modyfikacje w portfolio herbat czarnych Pure Ceylon 100% Black i Pure Ceylon Earl Grey.

Nastąpiła zmiana konstrukcji opakowania z pionowego na poziome, co sprawia, że jest ono jeszcze bardziej funkcjonalne. Herbata Pure Ceylon to ta sama herbata, tylko teraz w nowym, wygodniejszym dla użytkownika opakowaniu. Liczba sztuk w opakowaniu pozostała niezmieniona – to nadal 25 torebek herbaty.

Kampanię z nowymi opakowaniami będzie wspierał nowy spot reklamowy, w którym znalazły się wszystkie kluczowe informacje.

Relaunch zostanie dodatkowo wsparty kampanią zasięgową na kanałach Social Media Big-Active oraz wysyłką prasową do magazynów handlowych i lifestyle.

Joanna Hamdan 11972 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.