Dawid Borowiec nowym dyrektorem marketingu w Żywiec Zdrój

Pokieruje działaniami marki, w misję której wpisana jest troska o środowisko i zachęcanie ludzi, by pili zdrowiej.

- Wyczuwalny w firmie od lat etos zrównoważonego rozwoju zobowiązuje. Ponieważ troska o środowisko naturalne wpisana jest w DNA marki, jestem głęboko przekonany, że razem z całym zespołem będziemy mogli podejmować ambitne akcje mające na celu ochronę planety. Co więcej, liczę na to, że działania marki Żywiec Zdrój będą motywować innych graczy na rynku do przyłączenia się do nas i podjęcia wyzwania One Planet. One Health - komentuje Dawid Borowiec.

Dawid Borowiec ma ponad 20-letnią praktykę w marketingu największych marek na rynku FMCG. Swoje pierwsze doświadczenia zdobywał pod koniec lat 90., pracując w Unileverze i Johnson&Johnson. Następnie przez 10 lat związany był z producentem słodyczy Mondelez International, gdzie pełnił funkcje m. in. dyrektora marketingu marki Milka na Europę oraz globalnego dyrektora marki Milka. Od 2012 roku Dawid Borowiec pracował jako dyrektor marketingu kategorii Food na Polskę i kraje bałtyckie oraz jako senior marketing director na Europę Wschodnią w PepsiCo, gdzie spędził ponad 6 lat. W połowie 2018 roku, przeszedł do Hortexu, gdzie jako wiceprezes ds. marketingu i strategii troszczył się o rozwój marki.

Do głównych zadań nowego dyrektora marketingu Żywiec Zdrój należy planowanie i egzekucja strategii marketingowych prowadzonych w obrębie poszczególnych linii produktów z portfolio firmy oraz nadzorowanie działań marki w projektach z zakresu zrównoważonego rozwoju.

Pierwszym zadaniem Dawida Borowca będzie kampania utrzymana w duchu brand activism.

Joanna Hamdan 11972 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.