Bricomarché stawia kolejne Bricomaty
Specjalne boksy, w których można odebrać zamówione wcześniej produkty, zostały uruchomione w 14 nowych lokalizacjach.
- Obserwujemy trendy rynkowe i zmiany w zwyczajach konsumentów zarówno w szerokiej perspektywie, jak i lokalnej. Wprowadzane udogodnienia mają na celu ułatwienie zakupów naszym klientom, dlatego ich potrzeby są dla nas najważniejsze. Analizujemy koszyki zakupowe oraz inne decyzje konsumenckie i na ich podstawie udoskonalamy nasze rozwiązania. Ostatnio zmodyfikowaliśmy liczbę oraz budowę Bricomatów. Obecnie urządzenie składa się z 8 boksów, a jego rozmiary są dostosowane do najczęstszych wyborów naszych klientów - mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce.
W ramach dostawy do Bricomatów sieć oferuje szeroką gamę produktów. Można w nich odebrać także towary o dużych gabarytach, takie jak np. płyty OSB czy drzwi, co jest unikatowe w tego typu rozwiązaniach. Odbiór zamówienia w Bricomacie jest darmowy i prosty – klient wprowadza na ekranie urządzenia podany podczas dokonywania zakupów numer telefonu oraz kod dostępu, który otrzymał w treści SMS-a. Odbiór towarów w Bricomatach jest możliwy w dogodnym dla klienta terminie, również w niedziele wolne od handlu czy poza godzinami otwarcia sklepu w systemie 24/7.
Obecnie Bricomaty dostępne są przy blisko 40 sklepach sieci.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze