Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Limitowana edycja Glenfiddich 21YO

Inspirowana Chińskim Nowym Rokiem.

Marka Glenfiddich, zainspirowana przypadającym 12 lutego Chińskim Nowym Rokiem, wprowadza do sprzedaży wyjątkową edycję swojej 21-letniej whisky typu single malt.

Limitowane opakowanie butelki zostało już po raz drugi zaprojektowane przez Rlona Wanga i przedstawia historię wielkiego powrotu do domu. Ilustracja jest kontynuacją edycji z 2020 roku, w której artysta po raz pierwszy przedstawił na nowo ikonę królewskiego jelenia.

Tegoroczna grafika opakowania została zainspirowana wieloma znaczącymi spotkaniami, które mają miejsce w okresie Chińskiego Nowego Roku. Centralnym punktem ilustracji jest jeleń, symbolizujący bogactwo, dobrobyt oraz długie życie. Otaczają go grupy turystów, zdeterminowanych, by dostać się do domu drogą lądową, kolejową, powietrzną i morską.

Obraz pełen żywych kolorów i przemyślanych szczegółów, nawiązujących do chińskiej kultury i sztuki, skrywa w sobie elementy symboliczne, takie jak tańczące lwy, jak również humorystyczne akcenty w postaci ptaków frunących z butelkami whisky lub beczek wypełnionych single malt, transportowanych przez balony powietrzne.

21-letnia Glenfiddich to whisky słodowa, finiszowana w beczkach z dębu amerykańskiego, w których wcześniej przechowywany był rum z Karaibów. Dzięki temu whisky uzyskuje bogate, pociągające akcenty karmelowej słodyczy. Jej bukiet w wyszukany sposób łączy akcenty fig, palonego cukru oraz dojrzałych bananów. Podniebienie rozkoszuje także kompozycja waniliowego toffi z charakterystycznym, owocowym akcentem Glenfiddich. Całość uzupełniona jest o posmak ciastek maślanych, creme brulee z delikatnym, ciepłym, lekko pieprznym finiszem.

Glenfiddich 21 w opakowaniu inspirowanym Chińskim Nowym Rokiem to wersja limitowana, dostępna na całym świecie. Cena rekomendowana wynosi 899 zł. Wyjątkową edycję whisky Chinese New Year 21 Year Old Single Malt można kupić wyłącznie w najlepszych, wyselekcjonowanych punktach sprzedaży.

Joanna Hamdan 11972 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.