Jak jechać z Mickiewiczem?

Od początku stycznia tego roku trwa kolejna, intensywna kampania reklamowa marki i produktów Proste Historie, która potrwa do połowy marca.

Wsparcie otrzymały Pyzy z mięsem, kuszące Pierogi z truskawkami oraz Krupnik polski z kaszą jęczmienną.

Kampania reklamowa obejmuje stacje: TVN, Polsat, TVP jak i szereg stacji tematycznych, i jest dodatkowo wzmocniona kampanią internetową oraz działaniami w mediach społecznościowych.

Proste Historie – dzielmy się nimi przy wspólnym stole.

Joanna Hamdan 11972 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.