E.Wedel świętuje 170-te urodziny
Z tej okazji powstała nowa platforma komunikacyjna ,,Czas na przyjemność", która startuje wraz z emisją spotu jubileuszowego.
Rok 2021 będzie obfitował w dynamiczne i intrygujące spoty, dzięki którym konsumenci zagoszczą w czekoladowym świecie E.Wedel. Kampanie reklamowe będą przedstawiać opowieści związane z marką, a także dokonania jej trzech pierwszych właścicieli – Karola, Emila oraz Jana Wedlów. Wiodącym narratorem platformy będzie Jan Wedel – ostatni z rodziny Wedlów, dawny właściciel Fabryki na Kamionku.
Planowane reklamy zaprezentują zarówno kultowe smakołyki, jak i niedawno wprowadzone, szeroko dostępne, słodkie propozycje. Nowa platforma charakteryzuje się ciekawymi elementami, które będą wykorzystywane we wszystkich spotach. Kopie bazować będą na retrospekcji i zobrazują sceny z różnych okresów historycznych, w których słodycze E.Wedel towarzyszyły pokoleniom Polaków, dostarczając im codziennych chwil przyjemności. Z kolei techniczne aspekty, takie jak szybkie ujęcia kamery, ostre cięcia, a także muzyka skomponowana specjalnie na potrzeby marki E.Wedel wprowadzą dynamikę i wyjątkowy charakter.
Działania reklamowe marki E.Wedel skupiają się na telewizji oraz social mediach.
Agencje należące do Publicis Groupe Polska odpowiadają za: koncept i kreację kampanii – Saatchi & Saatchi, planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith oraz za postprodukcję – Prodigious. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za Public Relations odpowiada Walk PR. Spot został wyprodukowany przez Papaya Films, a jego reżyserem jest Daniel Jaroszek.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze