Danie z restauracji sieci Sphinx trafi do 1500 sklepów!

Dania gotowe w sklepach to rosnąca i dynamicznie sprzedająca się kategoria produktów. A, że restauracje nie mogą prowadzić normalnej działalności, Sfinks Polska, operator sieci Sphinx, wpadł na pomysł jak wykorzystać ten trend.

Shoarma, najpopularniejsze danie restauracji Sphinx, w styczniu trafiła do sprzedaży jako danie gotowe w Delikatesach Centrum, sieci liczącej ponad 1500 sklepów detalicznych w całej Polsce. 

Oferta jest dostępna w pięciu wersjach smakowych, a na każdym opakowaniu dodatkowo jest kupon o wartości 10 zł do restauracji Sphinx. Dania ważą po 350 g i kosztują 11,99 zł lub 13,99 zł.

 - Dania gotowe sprzedawane w sklepach detalicznych to szybko rosnący segment rynku, który stanowi dla nas szansę rozwoju biznesu, a nasza wieloletnia współpraca z Grupą Eurocash, organizatorem sieci Delikatesy Centrum, przyczyniła się do wykonania kroku w tym kierunku - mówi Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx. 

Nie ukrywa on, że decyzja ta jest podyktowana obecną sytuacją w gastronomii. - Mamy jednak wiedzę, zasoby i sprawdzonych partnerów, z którymi możemy ten projekt wprowadzić w życie. Shoarma to najczęściej zamawiane danie w restauracjach Sphinx, jest na niemal każdym paragonie, a skoro lokale są zamknięte i klienci nie mogą przyjść na shoarmę, to shoarma „przychodzi” do nich. Wszystkie wersje dań to autorskie receptury, opracowane specjalnie dla Delikatesów Centrum – podkreśla Sylwester Cacek.

Na półki w sklepach trafiła shoarma pieczona z uda kurczaka w kilku wersjach: z pieczarkami w sosie śmietanowym, z sosem cheddar i duszonymi warzywami, w sosie curry z gotowaną czarną soczewicą, na ostro z warzywami z patelni i czerwoną fasolą oraz shoarma wieprzowa pieczona w sosie tandoori z batatami. Danie we wszystkich wersjach zawiera także ryż.

Z kolei jak tłumaczy Noel Collett, dyrektor generalny Delikatesów Centrum, członek zarządu Grupy Eurocash, widząc wśród konsumentów duże zainteresowanie ofertą dań gotowych, sieć stara się systematycznie rozbudowywać tę kategorię produktową. - Chcemy, by sklepy naszych klientów wyróżniały się ofertą spośród innych – i póki co, jako pierwsza sieć w Polsce -  sprzedajemy kultowe dania shoarma z restauracji Sphinx. Co więcej będą one dostępne wyłącznie w Grupie Eurocash – zaznacza Noel Collett.

To pierwsza tego typu inicjatywa sieci gastronomicznej, która choć w części ma zniwelować straty jakie obecnie ponosi branża gastronomiczna w całej Polsce.

CZYTAJ TAKŻE: OTWIERAJĄ SIĘ I NIE KOLEJNE BIZNESY, TRWAJĄ KONTROLE

 

Ilona Mrozowska 3973 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.