Mr.Pancake i Pizza Boyz ze wzrostem sprzedaży
Pomimo pandemii dzięki silnej marce i stabilnemu biznesowi sieciom udało się utrzymać pozycję lidera w kategorii restauracji comfort food.
- Z oczywistych względów nie udało nam się zachować dynamiki wzrostu z lat poprzednich, gdzie niemal podwajaliśmy swoją sprzedaż. Jesteśmy jednak zadowoleni, że właściwie przez cały czas trwania obostrzeń działaliśmy i dostarczaliśmy klientom ich ulubione dnia. Pandemia wyznaczyła nam również nowe kierunki rozwoju i nową strategię działania - mówi Piotr Śliwa, współwłaściciel Mr.Pancake i Pizza Boyz.
Aby przetrwać trudny 2020 rok Mr.Pancake i Pizza Boyz uruchamiały dostawy własne oraz rozpoczynały lub rozwijały współprace z pośrednikami. Obecnie każdy lokal sieci współpracuje z co najmniej jednym partnerem delivery.
W 2020 r. restauracje Mr.Pancake i Pizza Boyz w Warszawie, Poznaniu, Szczecinie, Krakowie i Gdyni odwiedziło niemal pół miliona gości, to o 10% więcej niż w roku ubiegłym. Właściciele sieci liczą na to, że w tym roku uda im się przyjąć ich jeszcze więcej. Będzie to możliwe między innymi dzięki planowanemu otwarciu szóstej już restauracji sieci, we Wrocławiu.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze