Rossmann pomaga kobietom

W ramach piątej edycji sztandarowej akcji pomocowej w tym roku sieć będzie pomagać kobietom znajdującym się w bardzo trudnej sytuacji życiowej.

Akcja jest prosta: klienci zbierają „pomocowe” punkty skanując kartę Klubu Rossmann podczas swoich, nawet najdrobniejszych, zakupów. Im częściej to zrobią, tym więcej punktów zgromadzą.

Pod koniec roku firma Rossmann zamieni te punkty na złote, a następnie pomoc o takiej wartości (finansowa i/lub rzeczowa w postaci dostępnych w drogeriach produktów) powędruje do placówek, które sieć zamierza w tym roku obdarować. 

W 2021 roku Rossmann pomaga: nastoletnim matkom; kobietom dotkniętym przemocą domową; matkom wychowującym niepełnosprawne dzieci; samotnym matkom, dziewczętom z domów dziecka, które opuszczają placówki i wkraczają w dorosłość oraz dziewczętom i kobietom dotkniętym ubóstwem menstruacyjnym, których nie stać na środki higieniczne

Do 15 stycznia trwał nabór organizacji do których trafi wspólna – klientów i Rossmanna - pomoc. Jak co roku typowali je pracownicy drogerii. Już wiadomo, że będziemy współpracować z fundacjami, które na co dzień zajmują się kobietami w trudnej sytuacji życiowej m.in: Niebieską Linią Instytutu Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego prowadzącą poradnię telefoniczną dla osób, które doświadczyły lub dalej doświadczają przemocy domowej Fundacją Ktoś oraz Fundacją Między Niebem a Ziemią, obie organizują m.in. „pomoc wytchnieniową” dla opiekunów osób niepełnosprawnych (gdy opiekun medyczny czuwa przy takiej osobie, rodzina może załatwić niezbędne sprawy czy po prostu odpocząć psychicznie).

W tym roku po raz pierwszy Rossmann przekaże w ramach akcji wsparcie finansowe - na konkretne projekty wybranych instytucji, oraz, tradycyjnie, pomoc w postaci wybranych przez same organizacje charytatywne produktów z asortymentu Rossmann np. środków czystości, podpasek czy pieluch. Każdej z zakwalifikowanych do „Pomagamy…” organizacji sieć gwarantuje pomoc w wysokości co najmniej 5 tys. zł (lub odpowiednik tej sumy w produktach).

W ubiegłym roku w ramach akcji Rossmann zebrał 5 mln zł.

Joanna Hamdan 11948 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.