Notino otworzyło swój największy sklep stacjonarny

Ruszył w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia. To nie tylko największa, ale i najbardziej nowoczesna placówka marki w całej Europie. Jest 10. stacjonarnym punktem sprzedaży Notino w Polsce.

Nowa perfumeria Notino to kolejny znaczący krok w ekspansji czeskiego giganta, lidera branży kosmetycznej i e-commerce na polskim rynku. Firma w Polsce działa już od 14 lat. Jest obecna w 24 krajach europejskich, ale to Polska jest dla niej kluczowym rynkiem, generującym aż jedną piątą naszych rocznych obrotów. W 2020 r. przekroczyły one kwotę 500 mln euro.

- W ubiegłym roku zrealizowaliśmy w Polsce ponad 2,5 mln zamówień. Chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów, dlatego zdecydowaliśmy się otworzyć dziesiąty sklep, tym razem w najbardziej ekskluzywnej lokalizacji centrum handlowego Westfield Arkadia, w samym sercu Warszawy – wyjaśnia Jérôme Christian Jean-Claude Poussin, international and retail director w Notino.

Najnowszy sklep jest nie tylko największym, ale i najbardziej nowoczesnym punktem sprzedaży Notino w całej Europie. Na kilkuset metrach kwadratowych klienci znajdą popularne produkty światowych marek: Estée Lauder, Lancôme, Armani, Calvin Klein, Hugo Boss, Atelier Cologne czy Maison Margiela. Perfumeria oferuje też szeroki wybór kosmetyków do makijażu, perfum, kosmetyków do pielęgnacji ciała, skóry i włosów a także zapachów do domu.

Wnętrze nowego oddziału Notino to połączenie - jak tłumaczy operator - unikalnego designu i nowoczesnych technologii (w sklepie można m.in. przeprowadzić diagnostykę skóry lub dobrać odpowiedni odcień podkładu).

Wszystkie sklepy stacjonarne Notino w Polsce, również te znajdujące się w galeriach handlowych, są otwarte.

Notino to największy w Europie sklep internetowy z ofertą perfum i kosmetyków. Firma powstała w Czechach w 2004 r., z biegiem czasu stając się jednym z najbardziej wpływowych graczy branży kosmetycznej i e-commerce. Obecnie Notino działa na 24 europejskich rynkach, oferując swoje usługi w Internecie oraz 27 sklepach stacjonarnych. Jest autoryzowanym partnerem największych światowych marek kosmetycznych, takich jak L'Oréal, Estée Lauder Companies, Coty, Puig i innych. Portfolio Notino to 55 000 produktów ponad 1150 marek.

W 2020 r. Notino odnotowało obroty w wysokości 527 mln euro. Firma sprzedaje ponad 60 milionów produktów rocznie i obsługuje 12,5 miliona zamówień. W okresie świątecznym Notino dostarcza nawet do 140 000 paczek dziennie.

Katarzyna Pierzchała 4173 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.