Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

PGS sprzedał już milion puszek swojego piwa

Operator sieci Top Market ma powód do radości. Zanotował już sprzedaż milionowej puszki piwa marki własnej BRNX. W tym roku liczy na dużo więcej.

Ponad milion sprzedanych puszek w 2020 roku – tak wygląda dorobek BRNX-a, czyli marki własnej piwa Polskiej Grupy Supermarketów. Milionową puszkę sprzedano w okresie świątecznym, co poprzedziło rynkowy debiut trzeciej wersji BRNX-a, będącego jednym z najmocniejszych piw typu lager w Polsce.

- To piwo, o którym będzie głośno – zapowiadają przedstawiciele Polskiej Grupy Supermarketów. BRNX Super Strong jest bowiem najmocniejszym piwem marki własnej na rynku. 12% supermocny lager zamierza przekonać do siebie m.in. konsumentów ceniących mocniejsze trunki o słodowych nutach.

- Wdrożenie marek własnych piw było jednym z najważniejszych wyzwań handlowych w 2020 roku. Liczymy, że dzięki szerszemu portfolio marki BRNX w 2021 roku sprzedamy co najmniej 2 mln puszek we wszystkich kanałach sprzedażowych – informuje Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów.

Puszka BRNX-a zagościła nie tylko na sklepowych półkach, ale również na sieci. W ramach kolejnego etapu działań komunikacyjnych, marka BRNX pojawi się w wybranych kanałach social media oraz wyselekcjonowanych mediach, zgodnie z założeniami ustawy o wychowaniu w trzeźwości.

 

 

Katarzyna Pierzchała 4043 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.