Marcin Kuśmierz nowym szefem Shopera

Celem menedżera jest osiągnięcie przez Shopera pozycji wiodącego dostawcy rozwiązań dla e-commerce w Europie. Wejście w nowe segmenty rynku i partnerstwa z globalnymi liderami e-commerce pomogą w jego realizacji.

Shoper to oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej oparte o model subskrypcyjny SaaS (Software-As-A-Service). Korzysta z niego ponad 20 tys. małych i średnich przedsiębiorstw, a firma dostarcza je w modelu sprzedaży bezpośredniej oraz przez partnerów biznesowych.

Teraz grono jego pracowników zasili Marcin Kuśmierz. Jest to jeden z najbardziej doświadczonych menedżerów na rynku usług internetowych dla MŚP w Europie. Od 2007 r. związany z home.pl i międzynarodową grupą IONOS jako prezes zarządu odpowiedzialny za rozwój biznesu w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Wielokrotnie nagradzany za rozwój i transformację biznesu przez polskie i międzynarodowe kapituły, m.in. tytułem „CEO of the year” przyznawanym przez Polskie Stowarzyszenie Inwestorów Kapitałowych.

Marcin Kuśmierz jest członkiem rad nadzorczych Krajowego Integratora Płatności (tpay), R2G Polska (apaczka), Fly On the Cloud oraz członkiem rad doradczych w globalnych firmach technologicznych Acronis i Cloudblue.

- Chcemy, aby Shoper był rozwiązaniem pierwszego wyboru dla nowych firm oraz startupów w segmencie e-commerce. Będziemy też rozwijać ofertę usług dla profesjonalnych sprzedawców internetowych, oferując im kompletny ekosystem oraz rozwijać partnerstwa z globalnymi liderami branży e-commerce. Naszą ambicją jest osiągnięcie pozycji wiodącego dostawcy na rynku europejskim – mówi Marcin Kuśmierz, nowy prezes zarządu.

Założyciel firmy i dotychczasowy prezes, Krzysztof Krawczyk, objął funkcję wiceprezesa zarządu odpowiedzialnego za rozwój głównych produktów, m.in. oprogramowania sklepu internetowego.

- Shoper to sklep internetowy w chmurze, ale też płatności, reklama i logistyka. W nadchodzących latach znacząco zwiększymy inwestycje w rozwój platformy technologicznej i pozyskanie kolejnych specjalistów e-commerce. Dołączenie Marcina do zespołu ma na celu przyspieszenie rozwoju biznesu i wzmocnienie naszej pozycji rynkowej – wyjaśnia Krzysztof Krawczyk.

Rozwiązania e-commerce dla segmentu MŚP pod marką Shoper oferowane są od 2005 r. Od 2018 r. dostępne jest też rozwiązanie dla zaawansowanych i dużych sprzedawców internetowych pod nazwą Shoper Premium. Firma współpracuje blisko z Allegro, Facebookiem i Google, dostarczając kompleksowe rozwiązania związane z pozyskiwaniem ruchu do sklepów internetowych.

Katarzyna Pierzchała 4043 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.