Kaufland pokazuje jak oszczędzać

Sieć ogłosiła start kampanii "Tylko bałwan przepłaca".

Kreacje reklamowe zadebiutowały 7 stycznia, a wizerunek uśmiechniętego bałwanka – głównego bohatera kampanii „Tylko bałwan przepłaca” – pojawi się we wszystkich kluczowych kanałach komunikacji: w sieci, mediach społecznościowych, radiu, prasie, gazetkach promocyjnych oraz telewizji.

Poprzez kreacje reklamowe sieć przekonuje, że „Tylko bałwan przepłaca”, a każdy klient może tego łatwo uniknąć. Wystarczy, że skorzysta z szerokiej oferty obejmującej setki artykułów w konkurencyjnych cenach. Przeceny dotyczą produktów z kategorii XXL, asortymentu marki własnej, jak na przykład Kaufland K-Classic, jak również artykułów cenionych marek producenckich.

Równolegle z kampanią na początku roku startuje również konkurs Punktowy Milioner, który został pomyślany jako specjalna promocja dla posiadaczy zarejestrowanych kart PAYBACK. Łączna pula nagród w konkursie wynosi 4 miliony punktów PAYBACK o równowartości 40 tys. zł.

Aby wziąć udział w konkursie, należy wymienić minimum 100 punktów PAYBACK na zakupy w sklepach Kaufland, a następnie odpowiedzieć na pytanie opublikowane na stronie www.kaufland.pl/milioner. Konkurs składa się z czterech etapów, a zadania konkursowe zmieniają się co tydzień. Komisja wytypuje autora najbardziej kreatywnej odpowiedzi na każde z nich, nagradzając zwycięzcę 1 milionem punktów PAYBACK.

Joanna Hamdan 11823 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.