Buh stał się faktem
Piwo konopne - flagowy produkt spółki "Przyjazne Państwo" stworzonej przez Janusza Palikota, Kubę Wojewódzkiego i Tomasza Czechowskiego właśnie trafia na półki w sklepach sieci Żabka w całej Polsce.
Wariant piwa Buh dostępny w Żabce zawiera 5% alkoholu, zaś Pils, który swoją premierę będzie miał za kilka tygodni, to 5,4% alkoholu. Za receptury odpowiada piwowar związany od lat z Browarem Tenczynek – Sebastian Jabłoński. Cena detaliczna za 0,5-l butelkę wynosi 8,99 zł.
– Buh to piwo w stylu Ale, w którym mieszanka chmieli daje odpowiednie aromaty. Mamy tu polską Marynkę i klasyczny dla Anglii chmiel East Kent Golding. Do tego naturalny susz konopny najwyższej jakości oraz kilka autorskich tricków, które są już naszą tajemnicą, a wpływają na smakowe walory piwa – dodaje Sebastian Jabłoński.
Wydruk etykiet na butelki piwa Buh, zrealizowano przy współpracy z firmą Grafpol B.M. Meszkes z Bydgoszczy, kapslami zajęły Promet, a kartonami – Janmar Centrum. Autorem projektu jest Tomasz Waciak Wójcik, wieloletni dyrektor artystyczny „Playboy”.
W najbliższych tygodniach Buh będzie dostępny także w sklepie firmowym Browaru Tenczynek.
Ambasadorką projektu została aktorka Katarzyna Warnke, którą zobaczymy na kreacjach reklamowych. 7 stycznia ruszyła także ogólnopolska kampania promocyjna, która obejmie telewizję, outdoor i internet.
Założyciele Przyjaznego Państwa zapowiadali produkcję Buha jeszcze w październiku 2020 roku. Produkcja piwa realizowana jest w Browarze Tenczynek, należącym do Janusza Palikota.
Więcej o projekcie TUTAJ.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze