Jubileuszowa loteria marki Łaciate zakończona sukcesem
Blisko 300 tys. zgłoszeń, rekordowa liczba uczestników oraz prawie milion wejść na stronę laciate.pl - tak można podsumować loterię "Leć z łaciatym po nagrody do domu".
Do udziału w loterii mleka Łaciate zachęcały nie tylko nagrody, ale także rozbudowana kampania prowadzona jednocześnie w wielu kanałach. Przygotowano spot telewizyjny i radiowy, reklamy emitowano również w wybranych serwisach internetowych oraz na Facebooku.
Zasady loterii były bardzo proste. Wystarczyło kupić promocyjny karton mleka Łaciate, zachować paragon i kod z opakowania, a następnie zarejestrować go na stronie loterii. O wygranej łaciatych gadżetów uczestnik informowany był bezpośrednio po dokonaniu zgłoszenia, natomiast karty podarunkowe były rozlosowane w drodze cyklicznych losowań. Ponad 60% biorących udział w loterii stanowiły kobiety, a najliczniejsza grupa wiekowa, ponad 45%, to osoby młode od 25 do 44 roku życia.
Wszystkie jubileuszowe działania marki Łaciate nawiązywały do zeszłorocznych akcji opowiadających o przyjaźni krowy Łaciatej i bociana.

Joanna Hamdan
11823 Artykuły
Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze