Jubileuszowa loteria marki Łaciate zakończona sukcesem

Blisko 300 tys. zgłoszeń, rekordowa liczba uczestników oraz prawie milion wejść na stronę laciate.pl - tak można podsumować loterię "Leć z łaciatym po nagrody do domu".

Łaciate przekazało konsumentom ponad 10 tys. nagród o wartości ponad 500 tys. zł. Były to karty podarunkowe na wyposażenie kuchni oraz sprzęt AGD, a także łaciate gadżety. Loteria była kontynuacją, a zarazem ostatnim etapem całorocznej kampanii świętującej 25-lecie mleka Łaciatego.

Do udziału w loterii mleka Łaciate zachęcały nie tylko nagrody, ale także rozbudowana kampania prowadzona jednocześnie w wielu kanałach. Przygotowano spot telewizyjny i radiowy, reklamy emitowano również w wybranych serwisach internetowych oraz na Facebooku.
 
Zasady loterii były bardzo proste. Wystarczyło kupić promocyjny karton mleka Łaciate, zachować paragon i kod z opakowania, a następnie zarejestrować go na stronie loterii. O wygranej łaciatych gadżetów uczestnik informowany był bezpośrednio po dokonaniu zgłoszenia, natomiast karty podarunkowe były rozlosowane w drodze cyklicznych losowań. Ponad 60% biorących udział w loterii stanowiły kobiety, a najliczniejsza grupa wiekowa, ponad 45%, to osoby młode od 25 do 44 roku życia.
 
Wszystkie jubileuszowe działania marki Łaciate nawiązywały do zeszłorocznych akcji opowiadających o przyjaźni krowy Łaciatej i bociana.
 
Joanna Hamdan 11823 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.