Everli zwiększa zasięg

Usługa dostępna jest już w 23 miastach.

Od początku 2021 roku do grupy odbiorców zakupów spożywczych online ze sklepów stacjonarnych dołączyli mieszkańcy 6 miast: Białegostoku, Bielska-Białej, Częstochowy, Gliwic, Rudy Śląskiej i Zabrza.

Dotychczas, usługa była dostępna w Warszawie i okolicach (Piastów, Pruszków, Zielonka, Marki, Ząbki i Piaseczno), w Bydgoszczy, Bytomiu, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Sosnowcu, Szczecinie, Toruniu, Trójmieście, Tychach i Wrocławiu.
 
- Nasz model sprzedaży gwarantuje wygodę i bezpieczeństwo oraz szybkość. Nasi klienci kupują on-line produkty spożywcze bez wychodzenia z domu, bez kolejek, z dostawą nawet tego samego dnia. O tym, jak bardzo nasza usługa jest potrzebna świadczy fakt, że dokładnie rok temu obsługiwaliśmy cztery miasta, a dziś jest ich 6 razy więcej. Rozwój naszej usługi oznacza również wzrost liczby miejsc pracy w kolejnych miastach - podkreśla Anna Podkowinska-Tretyn, dyrektor generalna Everli.
 
Model zakupowy Everli polega na realizacji zamówienia przez przeszkolonego Szopera. Klienci Everli mają do dyspozycji stronę internetową everli.pl oraz dedykowaną aplikacją na urządzenia mobilne.
 
Z racji sytuacji związanej z pandemią i dużym zainteresowaniem zakupami on-line, Everli zwiększa liczbę Szoperów, co wpływa na stosunkowo krótki czas oczekiwania na realizację zamówień, a także tworzy nowe miejsca pracy.
 
Koszyki w porównaniu z czasem sprzed pandemii zwiększyły się średnio o 70-100% - przez kilka ostatnich miesięcy firma odnotowała większą liczbę nowych rejestracji, niż przez 3 lata działalności. W czasie największych obostrzeń dotyczących wychodzenia z domu, wzrost nowych klientów sięgał nawet 1000% w odniesieniu do czasu sprzed kilku miesięcy.
 
Formę zakupów proponowaną przez Everli szczególnie upodobało sobie kilka grup społecznych, m.in rodzice opiekujący się małymi dziećmi czy osoby zapracowane.
 
Szoperzy Everli realizują zakupy spożywcze m.in. w sklepach stacjonarnych sieci takich jak Auchan, Biedronka Carrefour, Kaufland, Lidl czy Spar.
 
Joanna Hamdan 11802 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.