Digitalowa kampania Nescafé 3in1

Pokazane w niej zostanie, jak każdego dnia Nescafé 3in1 daje motywację i energię, by "ogarniać" wyzwania dorosłego życia.

Nescafé 3in1 to miks do przygotowania łagodnej, białej kawy z cukrem. Jest szczególnie lubiany przez młodych konsumentów, ceniących sobie wygodę i łatwość zaparzenia napoju.

To właśnie do tej grupy skierowana jest kampania marki pod hasłem „Zamieszaj i ogarniaj”, zaplanowana na styczeń i luty.

Działania promocyjne obejmą m.in. komunikację na platformach VOD, w mediach społecznościowych oraz w popularnych aplikacjach mobilnych. W kampanii pokazane zostanie, jak każdego dnia Nescafé 3in1 daje motywację i energię, by „ogarniać” wyzwania dorosłego życia.

Joanna Hamdan 11802 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.