Allegro połączy Cię z lekarzem!
Nowa usługa, zwłaszcza w dobie pandemii, może okazać się strzałem w 10. Jak to działa?
- Chociaż boom na telemedycynę trwa od momentu wybuchu pandemii, to telekonsultacje nie są niczym nowym i oferujemy je naszym klientom od 2019 r. Voucher na konsultacje lekarskie to innowacyjny sposób sprzedaży usług telemedycznych. Dzięki współpracy z Allegro poszerzyliśmy dystrybucję o kolejną formę, którą dobrze znamy z innych produktów cyfrowych. Cieszę się, że możemy wdrożyć ten format z tak zaufanym partnerem. Jako pierwsi proponujemy klientom platformy Allegro ofertę konsultacji HomeDoctor, umożliwiając im szybki i łatwy kontakt z lekarzem bez konieczności wychodzenia z domu i odwiedzania gabinetu - mówi Szymon Horaczuk, prezes HomeDoctor.
HomeDoctor umożliwia konsultacje z ponad 400 lekarzami różnych specjalizacji (internista, pediatra, alergolog, dermatolog, neurolog, kardiolog, onkolog, urolog, ortopeda, reumatolog, endokrynolog, ginekolog, chirurg, pulmonolog, diabetolog, laryngolog, gastrolog, nefrolog, geriatra), dostępnymi 24/7. Po rejestracji, lekarz dzwoni do pacjenta, przeprowadza przez telefon wnikliwy wywiad chorobowy, analizuje przesłane drogą elektroniczną zdjęcia, stawia diagnozę i wdraża leczenie. W razie potrzeby może wystawić zwolnienie lekarskie, e-skierowanie oraz recepty niezbędne do leczenia.
Partnerami HomeDoctor są największe firmy ubezpieczeniowe i sieci przychodni medycznych w Polsce.
Jak przebiega zakup telekonsultacji HomeDoctor?
- Klient Allegro kupuje na platformie voucher na telekonsultację;
- Po złożeniu zamówienia otrzymuje unikalny kod, który uprawnia go do skorzystania z usługi;
- Przekazuje kod na www.homedoctor.pl lub na infolinii i zamawia błyskawiczną telekonsultację.
- Lekarz oddzwania nawet w 15 minut. Poświęca pacjentowi tyle czasu, ile potrzebuje – dokonuje diagnozy, przedstawia zalecenia, a w razie konieczności wystawia również e-receptę i e-zwolnienie.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze