Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Warka rusza z kolejną odsłoną kampanii reklamowej

4 stycznia rusza emisja nowego spotu telewizyjnego piwa.

Nowy spot Warki to kolejna odsłona kampanii Planeta Warka, w której marka przedstawia wymarzony męski świat. Marka z właściwym sobie humorem oraz epickim rozmachem opowiada o wyimaginowanym świecie, w którym wszystko jest możliwe.

W najnowszym spocie ten idealny świat, w poszukiwaniu tajemnicy jakości Warki, odwiedzają goście z Czech oraz Anglii. Docenienie przez piwoszy z krajów znanych z kunsztu warzenia podkreśla wysoką jakość Warki i buduje aspiracyjny charakter marki. Spot wspiera również wprowadzenie na rynek nowych opakowań marki.

Spot emitowany będzie w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie i mediach społecznościowych.

Kreację komunikacji stworzyła 2012 Agency. Spot zrealizował dom produkcyjny Opus Film, a postprodukcję wykonało studio RIOdePost. Reżyserem spotu jest Tadeusz Śliwa. Za działania w kanale digital i w mediach społecznościowych odpowiada agencja The Digitals. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Joanna Hamdan 11802 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.