Carrefour: 211 kontraktów biznesowych
Oto bilans nowych i przedłużonych umów najmu w Galeriach Carrefour.
Aktywna polityka komercjalizacji galerii, otwarta komunikacja i współpraca z najemcami umożliwiła osiągnięcie dobrego, jak na okoliczności 2020 r., wyniku obiektów Carrefour. Przełożyło się to na otwarcie kilkudziesięciu nowych sklepów, międzynarodowych sieci jak: Brillen, Calvin Klein, Diverse czy Rossmann, polskich brandów, m.in.: Czas na Herbatę, Dragon, Kraina Serów i Sinsay oraz partnerów działających na lokalnym rynku.
Firma finalizuje też obecnie formalności związane z przedłużaniem kolejnych umów, w ramach których przez najemców wykorzystywane są instrumenty związane z korzystaniem z tzw. tarczy antykryzysowej.
- Dzięki otwartej postawie i wzajemnym zaufaniu, które cechuje nasze relacje z partnerami udało się osiągnąć satysfakcjonujący poziom komercjalizacji naszych obiektów w trudnym 2020 r. Od początku pandemii staramy się rozumieć sytuację najemców, wychodzimy im naprzeciw i staramy się być maksymalnie elastyczni. Jednocześnie, przez cały rok naszymi działaniami marketingowymi staraliśmy się wspierać najemców i pozytywnie wpływać na ich biznesy - mówi Ewa Karska, dyrektor Działu Galerii Handlowych w Carrefour Polska.
- Dzięki temu udało nam się nie tylko utrzymać i rozszerzyć współpracę z wieloma markami, z którymi już wcześniej współpracowaliśmy, ale też przyciągnąć zupełnie nowe - dodaje.
Obecnie w Polsce Carrefour jest właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. To galerie w dużych i średnich miastach, które łączy doskonała lokalizacja oraz zróżnicowany i dopasowany do lokalnych potrzeb tenant mix. Obiekty te przeszły w ostatnich latach modernizacje i remodeling, by zapewnić klientom bezpieczne i przyjemne zakupy, a najemcom nowe możliwości rozwoju.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze