Action zamyka rok z przytupem

23 grudnia sieć dyskontów niespożywczych, oferująca klientom szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku w przystępnych cenach, otworzyła sklep w centrum handlowym Atut Pruszków.

Obiekt znajduje się przy ul. Solidarności 1, na granicy Pruszkowa i Parzniewa. Na odwiedzających Action czeka ponad 6 000 produktów z aż 14 kategorii.

- Niedawno zapowiadałem dalszy rozwój sieci Action w stolicy, ale stawiamy także na podwarszawskie miejscowości. Na lokalizację naszego najnowszego sklepu w Polsce wybraliśmy popularne centrum handlowe Atut Pruszków. Dzięki położeniu na granicy Pruszkowa i Parzniewa, z naszej oferty korzystać mogą mieszkańcy obu tych miejscowości, a także przyjezdni z dalszych części Mazowsza. Mam nadzieję, że marka Action zostanie tu równie ciepło przyjęta, jak w Warszawie czy Grodzisku Mazowieckim -  mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

Action uzupełnia ofertę centrum handlowego Atut Pruszków, która obejmuje duży market spożywczy, sklepy z odzieżą oraz elektroniką i sprzętem RTV/AGD, a także drogerię i aptekę. Z drugiej strony, obiekt stanowi bardzo dogodną lokalizację dla holenderskiej marki. Jest świetnie skomunikowany z południową częścią Pruszkowa oraz z centrum Parzniewa, a dodatkowo w pobliżu znajdują się liczne osiedla mieszkaniowe oraz stacja kolejowa. Na dobry dojazd mogą więc liczyć zarówno mieszkańcy obu miejscowości, jak i przyjezdni. Klienci mają do dyspozycji duży parking na 100 miejsc postojowych oraz stojaki rowerowe.

Action jest otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-21:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 20:00, jednak do końca 2020 roku sklep będzie czynny już od 8:00. W Wigilię będzie otwarty do 13:15, w dniach od 28 do 30 grudnia do 21:00, a w Sylwestra do 16:00. W styczniu 2021 roku market będzie pracował wyjątkowo w godzinach 11:00-20:00.

Sklep Action w centrum handlowym Atut Pruszków zajmuje powierzchnię prawie 1000 mkw. i oferuje artykuły do pielęgnacji ciała, środki czystości, odzież, zabawki oraz artykuły gospodarstwa domowego, wyposażenia wnętrz i dla zwierząt, a także przekąski i napoje. 2/3 asortymentu dynamicznie rotuje, a ponadto w każdym tygodniu na półkach pojawia się ponad 150 nowych produktów. Ofertę holenderskiej sieci wyróżniają nie tylko atrakcyjne ceny oraz szeroki wybór artykułów na każdy sezon i każdą okazję.

Action to międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z 1700 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii, Polsce i w Czechach. We wszystkich krajach zapewnia pracę ponad 50 000 osób, z czego 41 000 jest zatrudnionych bezpośrednio przez Action. W 2019 roku całkowita sprzedaż sieci wyniosła 5,1 mld euro. Niedawno sieć Action świętowała otwarcie setnego sklepu w Polsce, w tym drugiego w Warszawie.

Joanna Hamdan 11943 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.