Drugi samoobsługowy Carrefour już działa

Sklep zlokalizowany jest w Warszawie przed wejściem do galerii i stacji PKP Warszawa Wileńska.

Carrefour rozwija koncept sklepów samoobsługowych convenience i otwiera drugi sklep w tym formacie.

Samoobsługowy i całodobowy Carrefour Express skierowany jest przede wszystkim do tzw. klientów trafficowych, ale wychodzi również naprzeciw oczekiwaniom konsumentów poszukujących artykułów pierwszej potrzeby - na śniadanie, obiad i kolację.

Wśród dostępnych w samoobsługowym Carrefour Express produktów znajduje się szeroka oferta food-to-go, czyli kanapki przekąski, słodycze czy napoje. W sklepie nabyć można również gotowe dania oraz podstawowe produkty obiadowe. Nie brakuje artykułów świeżych, takich jak pakowane jabłka, cytryny, pomidory, pieczywo, a także produktów wymagających przechowywania w lodówce, m.in. wędlin, mięsa, nabiału – jajek Carrefour BIO, mleka, masła, serów, jogurtów. W ofercie znajdują się również artykuły pierwszej potrzeby, w tym cukier, makaron, mąka, ryż. Klienci sklepu nabędą także maseczki higieniczne. W sklepie samoobsługowym zlokalizowany jest także automat ze świeżo mieloną kawą.

Sklep bazuje na technologii automatów sprzedażowych, które dopasowane są do charakteru produktów podawanych klientom za pomocą wind. Sprzedaż prowadzona jest poprzez panel dotykowy, co oznacza, że lista zakupowa oraz płatność przy pomocy karty odbywa się tylko raz, a odbiór zakupów realizowany jest w poszczególnych automatach sprzedażowych.

Sklep zaprojektowany został z myślą o pełnej wygodzie klientów. Dlatego w nieprzewidzianej sytuacji, np. problemów z płatnością lub odbiorem produktów, można skorzystać z pomocy całodobowej infolinii.

Partnerem technologicznym Carrefour przy projekcie jest firma MarketLAB - twórca interfejsu zakupowego i systemu zarządzania sklepami automatycznymi i maszynami vendingowymi.

Przypomnijmy. Pierwszy samoobsługowy i całodobowy Carrefour Express został otwarty na początku grudnia ub.r. także w Warszawie i zlokalizowany jest przy ul. Światowida 18, naprzeciwko Galerii Północnej. Testowaliśmy zakupy w nim. Efekty są tutaj.

Joanna Hamdan 11945 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.