Kampania reklamowa Graal zakończona

Marka zachęcała w niej do spożywania ryb w puszce, podkreślając zdrowotne właściwości swoich produktów: obecność kwasów Omega-3 i witaminy D, a także bezpieczeństwo i wygodę użycia.

Graal z działaniami edukacyjnymi połączył aktywność w zakresie promocji: za zakup ryb marki Graal i Salatino o wartości minimum 10 zł, każdy konsument mógł otrzymać codziennie szansę na wygranie 500 zł, a ponadto możliwość losowania nagrody głównej – samochodu znanej japońskiej marki. W promocji wzięło udział tysiące konsumentów, co odzwierciedliły również wyniki w sieciach handlowych.

Do kluczowych celów kampanii, związanych z budowaniem świadomości konsumenckiej, Graal zaliczył przekonanie, że ryba tej marki jest produktem nowoczesnym, stworzonym na miarę współczesnych potrzeb i oczekiwań. Konsumenci byli informowani, że ryby Graala dostarczają niezbędnych wartości odżywczych, są produktem dla każdego, i na każdą okazję, a także, że nie zawierają konserwantów.

Jesienna kampania Graala realizowana była przede wszystkim przez działania reklamowe na antenach telewizyjnych, a także w sieciach handlowych. Dodatkowo marka była mocno aktywna w digitalu, m.in. poprzez kampanię na YouTube i VOD oraz w aplikacjach zakupowych. Grupa Graal zrealizowała wszystkie swoje planowane założenia, docierając z przekazem edukacyjnym i reklamowym do ok. 20 mln Polaków.

Joanna Hamdan 11945 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.