Zamów na świąteczny stół w ulubionej restauracji

Makro Polska zachęca swoich klientów i konsumentów do wspierania polskiej gastronomii w świątecznym czasie.

Od ogłoszonego 23 października ponownego lockdownu sektora gastronomicznego z wielu lokalizacji płyną sygnały o dramatycznej sytuacji restauracji, barów i kawiarni. Dlatego właśnie Makro Polska występuje z apelem do swoich klientów i konsumentów, aby ci wspierali lokale i w te święta zamówili potrawy u ulubionych szefów kuchni.

Lockdown spowodował ogromne problemy sektora HoReCa właściwie w całej Europie. Dlatego właśnie Grupa Metro, której częścią jest Makro Polska, rozpoczęła globalną kampanię "Give your kitchen a break". W Polsce nosi ona nazwę "Daj swojej kuchni odpocząć", a jej celem jest zachęcenie konsumentów do odejścia od przedświątecznej rutyny wielu godzin spędzonych w kuchni i wsparcia lokali gastronomicznych poprzez zamówienie świątecznych dań w ulubionych lokalach. Czas, który wszyscy w ten sposób zaoszczędzimy, można spędzić z najbliższymi, aby święta stały się okazją do wzmocnienia rodzinnych więzi.

Spot kampanii „Daj swojej kuchni odpocząć” można znaleźć pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=ttmwUpFZVO8 Lokale oferujące świąteczne dania na wynos znaleźć można w ramach specjalnej interaktywnej mapy pod adresem: https://www.makro.pl/zamawiaj-z-dostawa oraz wraz z prezentację menu na stronie www.polskieskarby.pl.

Zwieńczeniem akcji będzie Jarmark Świąteczny. Restauratorzy zaprezentują w halach Makro i na stronach internetowych sieci bogatą ofertę prezentów jadalnych i dań świątecznych.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.