Dealz najemcą Centrum Łopuszańska 22

Otwarcie sklepu zaplanowane jest na 15 stycznia.

Nowy sklep Dealz o powierzchni 450 mkw. zaoferuje klientom duży wybór produktów spożywczych, drogeryjnych oraz artykułów wyposażenia domu. W jego ofercie znajdzie się z ponad 3500 produktów w tym najlepszych, światowych marek w konkurencyjnych cenach.

Dealz to kolejny nowy najemca w portfolio Centrum Łopuszańska 22 w Warszawie w ciągu ostatnich kilku miesięcy. W 2020 r. swoje sklepy w obiekcie uruchomiły już takie marki jak Action czy Pepco, a kolejne brandy m.in. Jysk – przygotowują się do otwarcia.

Centrum Łopuszańska 22 to galeria o powierzchni 20 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej usytuowanej na jednym poziomie licząca 120 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Kluczowi najemcy obiektu to m.in. Biedronka, Media Expert, Sinsay, Action, Rossmann, KiK, Pepco, Ochnik, Natura, Kubenz, Recman, Esotiq, Grycan, Femestage Eva Minge, Ziaja, Tiffi, Maxi ZOO czy Kebab King. Klienci mają do dyspozycji 1300 naziemnych miejsc parkingowych zlokalizowanych wokół centrum. Ofertę handlową wzbogaca strefa rozrywkowa Airo. Właścicielem i zarządcą Centrum Łopuszańska 22 jest spółka Devin Investments która współpracuje z firmą Mallson Polska przy rekomercjalizacji obiektu.

Joanna Hamdan 11969 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.