Ruszył sklep e-chorten.pl

Sklepy z Grupy Chorten uruchomiły sprzedaż swoich produktów online i przez telefon. Na razie w Białymstoku i jego okolicach.

Kwarantanna, izolacja, troska o bezpieczeństwo – w dobie pandemii koronawirusa ograniczamy przemieszczanie się, a wiele sieci spożywczych daje możliwość zakupów w sieci. Część osób pracuje zdalnie. Studenci i uczniowie mają zajęcia online. Są też takie osoby, które muszą zamknąć się w czterech ścianach ze względu na kwarantannę czy samoizolację. Zrobienie zakupów w tym czasie jest utrudnione, bądź wręcz niemożliwe.

Świeże produkty także w sieci

Sklepy z Grupy Chorten pomogą w tej trudnej sytuacji. Właśnie wystartował sklep internetowy www.e-chorten.pl. Na tej stronie w bardzo prosty i przystępny sposób można zrobić zakupy. Wystarczy wybrać potrzebne produkty z 11 kategorii (można to zrobić też telefonicznie). W odróżnieniu od oferty wielu sklepów internetowych innych sieci handlowych i dostawców, można tu zamówić szeroką ofertę produktów świeżych na wagę, w tym mięso i wędliny, ryby czy ciasta. Ponadto dostępne będą również produkty marki premium Grupy Chorten - Z Podlaskiej Spiżarni. Można też oczywiście liczyć na liczne promocje z aktualnej gazetki. Towar zostanie dowieziony pod drzwi.

Dostawy z www.e-chorten.pl będą realizowane na terenie Białegostoku, jak też miejscowości oddalonych do 20 km od granicy stolicy województwa podlaskiego, od poniedziałku do soboty w godz. 8-20. Jest też opcja, aby złożone online zamówienie odebrać osobiście w sklepie przy ul. Wiklinowej 10 w Białymstoku. Za zakupy będzie można zapłacić przelewem, jak też gotówką czy kartą płatniczą przy dostawie.

- Sytuacja pandemii pokazała nam, że także produkty spożywcze są coraz chętniej kupowane przez klientów w internecie. W związku z tym postanowiliśmy rozwinąć sklep internetowy. Dzięki temu konsumenci bez wychodzenia z domu, w sposób bezpieczny i sprawmy, mają dostęp do całej oferty dostępnej w stacjonarnych sklepach Chorten – mówi Emil Ciepły, który koordynuje działanie platformy e-chorten.pl.

Nieliczni zaczęli wcześniej

Już od wiosny, po wprowadzeniu pierwszego lockdownu, możliwość zakupów online oferują m.in. działające w Grupie Chorten „Delikatesy u Chłopców”. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej (www.delikatesyuchlopcow.pl) bądź telefonicznie przez 7 dni w tygodniu, 24 godzinny na dobę.

- Mamy stałych klientów, którzy raz w tygodniu robią większe zakupy o wartości do 100 do 500 zł. Mamy również grupę klientów, którzy zamawiają mniejsze zakupy codziennie. Wśród naszych odbiorców są osoby prywatne, które robią zakupy online, czy na telefon, z wygody, czy też z tego względu, że przebywają na kwarantannie - mówi Paweł Florczyk, który wspólnie z bratem Marcinem prowadzi sklepy Delikatesy U Chłopców. - Zamawia u nas również kilka firm. Staramy się realizować zamówienia w ciągu godziny, maksymalnie dwóch. W przeciwieństwie do wielu konkurencyjnych sklepów u nas jest szeroka oferta świeżego mięsa i wędlin, zawsze jest kilkaset indeksów z aktualnej oferty promocyjnej Grupy Chorten – dodaje.

Teraz spodziewa się większego zainteresowania naszą ofertą z dostawą do domu w okresie przedświątecznym. - Oczywiście trudno przewidzieć, jak tego typu usługi będą rozwijały się już po pandemii koronawirusa – przyznaje Florczyk.

Inne ze sklepów, które są w Grupie Chorten, a nie mają specjalnej strony internetowej, też oferują możliwość dowozu zakupów pod drzwi klienta. Działa tak m.in. sklep Żak przy ul. Zwierzynieckiej 13A w Białymstoku czy dwa sklepy w Wysokiem Mazowieckiem. Sklepy korzystają także z aplikacji mobilnych umożliwiających taką sprzedaż.

 

Katarzyna Pierzchała 4173 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.